15.5.08

COLÒNIES 2008.

Amics, els dies 12 i 13 de maig les nenes d'educació infantil hem anat de colònies a Can Sans de Fallines. La casa ens va agradar molt. Tot estava molt net i polit i les habitacions eren molt grans. El menjar ens ha agradat molt i fins i tot ens van donar coca!!!! mmmm!!! Ens ho hem passat molt bé amb l'Indi Pit Roig i els monitors. Hem passejat per l'entorn buscant animals, hem vist d'aprop els animals de la casa i els hem tocat. Fins i tot, hem fet un joc de nit on hem hagut de trobar les plomes que després ens han servit per fer un atrapasomnis per penjar-lo a l'habitació per no tenir malsons i dormir tranquils. Fins i tot ens hem pintat d'indis!!!!
Aquí teniu un recull de les fotos dels dos dies... esperem que us agradi!!!!! fins la propera!!

4 Comentaris:

Laura dijo...

Hola guapes!!

que va ser divertit e les colonies!!!

i avien molts d'animals?


adeu!*

LAURA*!

Sóc l'Enric dijo...

oooooooooooo!!! Nens i nenes, jo vaig venir de colònies a la mateixa casa amb els de l'Escala, però ho vam fer el dimecres, i vosaltres ja ereu fora.
De totes maneres l'indi Pit Roig i la Mica, em van explicar que us vareu portar tan i tan bé.

Apa seguiu actualitzanrt el blog que així jo m'assabento del que feu.

Jordi Plans dijo...

Quina sort això d'anar de colònies! Sortiu molt guapos i guapes a les fotos.

Jordi

Anónimo dijo...

soc la mariona per la foto va ser molt divertit no?¿?¿?¿
nosaltres també hi hem anat i ens ho hem passat super bé he fet el comentari una mica retardat pero
no passa res adéu i fins demà nois i noies.




mariona blanco 4t