10.9.10

BENVINGUTS ALTRA VEGADA! COMENÇA EL CURS 2010-2011.

Ja hem tornat a l'escola!
Enguany som 37 alumnes.

Aquests dies estem escollint el nom de les classes. Com que el tema comú a la ZER és "El joc dóna joc", cada classe escull un nom referent a algun joc. De moment els nens i nenes d'Educació Infantil i primer de CI són la classe de les BITLLES i els nens i nenes de 2on. i 3er. són la classe de l'ARANYA. Els més grans de 4art, 5è i 6è són la classe del PARXÍS.


Aviat us penjarem alguna foto on sortim tots nosaltres!
Esperem que aquest curs ens vagi molt i molt bé.

11 Comentaris:

Anónimo dijo...

Hola sóc la Blanca i espero que aquest any sigui molt divertit :)
M'agrada molt perquè ja vaig a la classe dels grans.
adèu.

Anónimo dijo...

M'agraden molt els noms de les classes!!Són molt originals!

Anónimo dijo...

M'agrada el primer dia de cole

guillem dijo...

ma agradat molt lo que hem fet durant el principi de curs.Estic molt inpacient per fer una excurcio.

julia dijo...

hola soc la julia i asperu que a quet any sigui molt divertit adeu

Paula dijo...

Hola sóc la Paula i sóc la més gran del cole i m'agrada molt :)

Molts petons i espero que tothom tingui un bon curs.

george dijo...

M'agrada molt tornar al cole

Anónimo dijo...

M'ha agradat molt anar a la classe
dels grans espero que ens ho passem molt bé!

Adéu!

Anónimo dijo...

hola em dic Ona tinc 8 anys i faig 4t.

Bon Curs a Tothom!

guillem dijo...

hola soc en Guillem i dic que els noms de les clases els trbo fantastics, a per sert estic desitjant que mai s acavi la divercio en aquest cole!!!!!!!!!!!!

ADEU!!

mama de l'anna dijo...

hola sóc l'anna tinc 5 anys m'agrada que tinguem 4 dies de vacances i fins el dimecres no vindrem a l'escola. m'agrada l'escola. Em va agradar també un dia que vam jugar a bitlles vaig treure 3 bitlles d'un bitllero i 3 altres d'un altre.